Barcelona - 23 maart - Reisverslag uit Mataró, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu Barcelona - 23 maart - Reisverslag uit Mataró, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu

Barcelona - 23 maart

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Berend en Joke

23 Maart 2018 | Spanje, Mataró

23 Maart

We staan nu op Camping Barcelona. Mooi weer dus lekker buiten zitten en we hebben leuke buurtjes. Nederlandse mensen die wonen in Frankrijk maar zijn al een half jaar onderweg! 's nachts nog wel vrij koud!

Vandaag met een gratis bus van de camping naar Barcelona gebracht. Wat een mensen zeg en druk. Overal heengelopen en gekeken, winkelstraat gezocht maar niet gevonden. Op de duur maar wat gaan eten. De kaart was onleesbaar, alleen pizza Magarita konden wij eruit halen. Getverderie een dunne bleke pizza met drinken 30 euries.

Maar weer verder wandelen. Huh wat is dat nou... een man zat op de grond en hij had een hoofd vast die bewoog ook brrrr. Bleek een groot gezwel te zijn vanuit zijn maag en die hield hij vast. Gauw verder, bah.

Wij hebben niets met grote steden. We wachten niet nog eens drie uur op de bus dus we lieten ons de weg wijzen naar het station. Kaartje kopen, hoe doe je dat? Mannetje daar hielp ons, geld? Nee, andere tickettoestel, kom...wij rennen achter het mannetje aan hij toetst van alles in, geld erin klaar, hij wees daar van de trap af, vijf min. dan vertrekt de trein naar Matao. Meisje wees ons waar we moesten staan en hup de trein in. Ook mooi, langs de zee en er kwam nog een accordeonist binnen die begon te spelen en te zingen, voor geld hè! Na drie kwartier in Matao uitgestapt en toen moesten we nog een uurtje lopen naar de camping. Mijn voeten deden zo zeer, aldoor even de pootjes omhoog en weer verder langs het verkeer. Dat kon niet anders. Berend vond opeens een portemonnee langs de kant in de bosjes. Hij zei die is zwaar..... Allemaal visakaarten erin en bankkaarten, tjonge duidelijk gerold allemaal! Bij de camping afgegeven en de buurtjes die op Mila pasten zaten al klaar met een glaasje wijn.

Ik zal lekker slapen, na al dat geloop....

• 23 Maart 2018 - 19:32

Sara:

Nou dat was dus een dagje Barcelona hahaha zo beleef je nog eens wat maar nu gewoon beentjes omhoog en uitrusten Dikke kus en Groetjes van ons

• 23 Maart 2018 - 22:56

Ria:

Nou slaap lekker schatjes pppfffff war een dag.
    Hoop dat het mooi weer is morgen.