25-29 maart - Benidorm - Reisverslag uit Albires, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu 25-29 maart - Benidorm - Reisverslag uit Albires, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu

25-29 maart - Benidorm

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Berend en Joke

29 Maart 2018 | Spanje, Albires

25 maart zijn we vertrokken richting Benidorm. Vreselijk druk en erg duur. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen in een buitenwijk even voor Benidorm.

Net zo druk als in Benidorm, de camping heet Cap Blance in Albir. We boften erg want overal was het koud ook hier maar toen we aankwamen prachtig weer! We hebben dan ok bijna 2400 km gereden voor dit mooie weer.

Net buiten de camping de grote blauwe zee en boulevard, erg gezellig. De reis hierheen was prachtig, allemaal fruitbomen plantages met sinaasappels, mandarijnen, olijven enz.

Tegenover ons op de camping, staat een joekel van een kampeerauto, 10 meter lang, vijf sterren, mooi hoor!

Ik ging vanmorgen naar de wc en hoorde iemand mooi zingen en keihard. Ik dacht een band. Was het een Spaanse vrouw die zong zo mooi en hard, prachtig! En ondertussen maakte ze de wc's schoon.

Mila is haast niet meer uit de camper te krijgen, ze wordt echt oud. Wij blijven hier een week en gaan dan het binnenland in, richting Murcia. Hier moet het ook heel mooi zijn en dan pakken we de camperplekken.

Voor Berend nog een medicijn gehaald, voor de jicht aan zijn teen.
De kapper komt bij je op de plek en er rijdt een man op de fiets rond die je camper of caravan schoonmaakt als je dat wilt. Om 9.00 uur wordt je je bed uit getoeterd door de bakker :-)

• 29 Maart 2018 - 22:06

Janna:

Nou jullie boffen met dat mooie weer,en leuk dat het daar allemaal zo gemoedelijk gaat.
    Lekker je haar weer mooi kort,makkelijk een kapper op de camping !
    Heel veel plezier nog.en een goede reis naar jullie volgende plek,en doe Berend de groeten en Beterschap met zn Teen.

• 30 Maart 2018 - 12:36

Tineke:

Haha, leuk, de bakker aan huis en lekker makkelijk. En een kapper, het moet niet gekker worden, haha. Wat een avontuur he? Heerlijk zo vrij reizen. En ik denk zeker heel mooi.

• 01 April 2018 - 20:55

Janneke:

Heerlijk dat jullie zo genieten. En Ja, Mila is natuurlijk al wat ouder en denkt vast, ze vertrekken zo weer en stel je voor dat ze mij vergeten.

• 03 April 2018 - 10:55

Ria:

Wat heerlijk om te lezen! Heerlijke gezellige gingetjes doen en laten doen, sterkte met Mila. Ze zal het wel fijn vinden de hele dah jullie om hhaar heen. Sorry voor de fouten. Lig in bed met nieuwe verkoudheid groep of bronchitis. Vanmiddag dokter
    Heel veel plezier lieverds!! Tot lezens!