Santa Marta - Reisverslag uit Puçol, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu Santa Marta - Reisverslag uit Puçol, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu

Santa Marta

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Berend en Joke

14 April 2018 | Spanje, Puçol

We gaan na vijftien dagen verder richting camping Santa Marta.

Prachtig langs de kust en de bergen gereden. Langs onmogelijke wegen en een smalle weg en ja hoor, daar komen we een bestelbus tegen. De man die in de bestelbus zat begint te schreeuwen achter zijn stuur en wij wijzen naar een inham vlak achter hem. Even terug en wij kunnen er langs, achteruit rijden voor ons was geen optie omdat het ook schuin af liep naar beneden. Hij bleef maar gebaren en schreeuwen. Ik eruit, hij ook uit zijn bus. Quasi mora du pora iso. Ik zeg, ja ja kijk eens achter je, klein stukje! No no ara duso . Ik zeg, jawel achteruit! Na lang praten gaat hij een stukje achter uit in die inham en wij rijden vrolijk zwaaiend langs hem heen. Tjonge wat een druktemakers zeg.

We komen aan bij Santa Marta en zien de camping, wel leuk! We wandelen even naar de zee, allemaal dure mooie hotels, grote winkels en restaurants. Prachtig allemaal alleen alles was dicht, doods niks. Hoe kan dat nou we snappen er niets van. Of de vakantie periode begint hier 1 mei. Mooi groot zwembad hier, alleen zit er geen water in :-) !

• 14 April 2018 - 20:21

Sara:

Zo was een belevenis voor jullie maar wel een mooie reis gehad en nu maar hopen dat er wel meer te beleven valt en het zwembad word gevuld

• 14 April 2018 - 23:02

Tineke:

Haha, net een aflevering van de gevaarlijkste weg, haha. Je hebt het zwembad toch niet nodig met zo'n mooi strand voor je deur, lekker privé! Maar ja, alleen is ook maar alleen he? Op naar de volgende camping maar weer.

• 18 April 2018 - 14:56

Ria:

Hahaha. Pis nu al in mijn broek zie het al helemaal voor me, geniet nu maar ff lekker verder