De eerste dagen ... (18-20 maart) - Reisverslag uit Sarlat, Frankrijk van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu De eerste dagen ... (18-20 maart) - Reisverslag uit Sarlat, Frankrijk van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu

De eerste dagen ... (18-20 maart)

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Berend en Joke

20 Maart 2018 | Frankrijk, Sarlat

Zondag 18 maart

Na 492 km. gestopt in Bapaume een camperplek, tegenover een mooie kerk. We vertrokken om half tien en stonden om 4 uur op plek. En het sneeuwt hier.

Maandag 19 maart
Dwars door Parijs heen, tjonge wat een drukte en nu gestopt bij Mac Donald voor WiFi.

Dinsdag 20 maart

Vanmorgen naar Oradour sur Cleam geweest! Daar hebben we ook geslapen. Hier staat een dorp die in 1944 plat is gegooid door de Duitsers en ze hebben alle mensen afgeslacht.

We gaan nu door naar Sarlat in de Dordogne. Alle campings zijn dicht dus we gaan nu richting Spanje. Daar zijn de campings wel open.

Nog een botsing gehad omdat de camper de weg op reed. Berend trok gauw aan de handrem, bats boem. Gelukkig had de meneer niets aan zijn auto. Wij wel.. een barst.

• 20 Maart 2018 - 19:14

Tineke:

Zo, jullie gaan snel.
    Vervelend van die botsing, maar gelukkig zelf niets...op een barst na dan, haha.
    Hopen op een mooie camping en mooi weer in Spanje!
    Lekker genieten, kus

• 20 Maart 2018 - 19:26

Sara:

Mooi verslag en geniet er maar lekker van lekker richting Spanje en veel zonneschijn

• 20 Maart 2018 - 19:28

Jur:

Hoi jullie zijn al lekker op geschoten was wel apart om dat dorp
    Te zien wat ze plat gegooid hebben ik zou zeggen zoek mooi het warme weer op en lekker genieten van jullie reis groetjes van ons

• 20 Maart 2018 - 21:58

Janna:

Leuk jullie zo te volgen en te lezen wat jullie beleven ,maar ik hoop voor jullie verder geen aanrijdingen meer hoor !
    In Spanje zal het weer ook vast veel beter zijn,wij wensen jullie een goede reis verder,en geniet straks van het mooie weer, dikke smok van ons.

• 21 Maart 2018 - 13:58

Janneke:

Leuk zo te zien en te lezen over jullie reis.
    Snel België en Frankrijk verlaten en lekker naar Spanje, waar het vast wat warmer en gezelliger is.