Tarracona - 25 maart - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu Tarracona - 25 maart - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu

Tarracona - 25 maart

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Berend en Joke

25 Maart 2018 | Spanje, Tarragona

Vanmorgen vertrokken van Camping Barcelona, via tolwegen maar voordat we in Barcelona terecht komen. Berend heeft een lamme arm van het handje omhoog doen voor alle Camperaars en dat zijn er velen.

Nu zitten we op Ametlla De Mar. Camping Nautic aan de zee, heel mooi! Heerlijk weer,zonnejurkje aan en zonnen maar. Later door het vissersdorpje gelopen en er was een marktje en via de zee weer terug. Die is zo woest, je kan de weg niet pakken aan zee. Het water geeft zulke grote golven van wel 10 meter hoog, prachtig.

Toen op de camping heerlijk gegeten,zalig!

• 25 Maart 2018 - 21:12

Jur:

Mooi man geniet er van het mooie weer komt er nu aan en dat hebben jullie ook verdiend
    Groetjes van ons

• 25 Maart 2018 - 22:34

Janna:

Heerlijk ja dat weer ,geniet ervan,steeds een eindje verder rijden en andere plaatsjes bekijken,mooi weer erbij , dat is nou het Zwitsers leven gevoel