Donderdag 5 april - Nog steeds in Spanje - Reisverslag uit Albires, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu Donderdag 5 april - Nog steeds in Spanje - Reisverslag uit Albires, Spanje van Berend en Joke Vries - WaarBenJij.nu

Donderdag 5 april - Nog steeds in Spanje

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Berend en Joke

07 April 2018 | Spanje, Albires

Wij zitten nog steeds in Spanje op dezelfde camping.

Het is hier zo mooi weer, blauwe luchten, mooie zee, boulevard en loopafstand naar het stadje Albier. We fietsen overal heen, zitten op terrasjes, doen boodschappen en gaan soms uit eten.

We zitten met de vraag of we hier blijven in het mooie weer of dat we naar de slechtere kant van Frankrijk gaan. Zucht, we spelen denk ik op veilig. Het is zo lekker die zon! Grote sinaasappels hangen al aan de bomen, palmbomen overal.

Vanmorgen een sorbet gehad in Althea, stadje verderop, heerlijk! Leuke mensen hier op de camping en ook de eekhoorntjes lopen hier!

• 09 April 2018 - 00:33

Janneke:

Heerlijk dat jullie zo genieten.
    Jullie hebben het verdiend. Of je nu blijft of verder trekt, ik denk dat jullie het overal wel kunnen vinden. Maar als je het zo mooi en prettig vindt, blijf dan.
    Je hebt nog tijd genoeg om verder te trekken.
    Geniet, denk nergens aan en zit lekker in de warme zon.

• 09 April 2018 - 14:59

Sara:

Heerlijk gewoon lekker blijven genieten van het mooie weer zou ik gewoon doen.
    Als het slechter word kunnen jullie altijd nog beslissen waar je heen wilt .
    Als jullie het hier naar de zin hebben gewoon blijven en lekker genieten van de zon zee en boulevard.

• 09 April 2018 - 17:09

Ria:

Ik bleef lekker zitten, heerlijk genieten en uitrusten

• 09 April 2018 - 20:24

Tineke:

Wat een vakantiegevoel! Vasthouden zou ik zeggen

• 10 April 2018 - 00:04

Janna:

Blijf daar maar lekker ,hoort allemaal goed,en jullie zitten daar lekker op een goede plek.
    Lekker heerlijk fitsen met dat mooi weer ,gezelligheid om je heen wat wil je nog meer ??
    Zolang mogelijk je vakantie gevoel houden ! Veel plezier